................................. Διαδικτυακή ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΚOΣΜΟΥ • online...................................

γειτονιά // Ουσιαστικό θηλυκό // το σύνολο από γειτονικά σπίτια, το οποίο αποτελεί τμήμα της συνοικίας συνώνυμο: μαχαλάς συνεκδοχικά το σύνολο των ανθρώπων που κατοικούν σε γειτονικά σπίτια // (μεταφορικά) το σύνολο όμορων χωρών //(σε γενική, ως χαρακτηρισμός) της γειτονιάς: περιφερειακός συνοικιακός
Μαθηματικά η γειτονιά ενός σημείου είναι μία από τις βασικές τοπολογικές έννοιες και χρησιμοποιείται για να τυποποιήσει την «εγγύτητα» άλλων σημείων προς αυτό.




Καλημέρα γείτονα...
Powered By Blogger

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Ξημερώνει.. Η ζωή, μας τα έφερε ανάποδα... Πολύ ανάποδα...

Ξημερώνει..
 Ε κείνη ήταν πιο ψηλή από εμένα -(εγώ είμαι 1,67 και 55 κιλά...το λέω για όσους δεν με γνωρίζουν)- επίσης πολύ πιο όμορφη. Απίστευτα όμορφη!... Εκείνη τότε 18 ετών και εγώ τριάντα. Αγαπηθήκαμε! Όταν τη γνώρισα στα αδέρφια μου -έχω δύο αδέρφια τον Σταύρο και την Αργυρούλα- και στη μάννα μου (ο πατέρας μου είχε πεθάνει) τους ξεκαθάρισα ότι: "Εγώ εκείνην θα παντρευτώ. Καμία άλλη! και δεν θ' αφήσω κανένας να μου την πάρει..." Ήταν μια ανοιξιάτικη ημέρα του 1996. Πολύ ανοιξιάτικη. Όταν τέλειωσε η συνάντηση με τη μάννα μου και τ' αδέρφια μου, και μείναμε οι δυό μας, εκείνη με πήρε αγκαλιά και μου τραγούδησε κάτι:
"... Ως σ' αγαπώ δεν σ' αγαπά η μάννα που σε 'γέννα..
αυτή έχει κι άλλα ν' αγαπά! Μα εγώ έχω έχω μόνο εσένα.."
Εγώ της απάντησα τούτο:
"... Να πας να πεις της μάνας σου, να κάμει κι άλλη γέννα!
να κάψει κι αλλονών καρδιές ως έκαψε κι εμένα.."
Η ζωή, μας τα έφερε ανάποδα... Πολύ ανάποδα... Είχα ορκιστεί στον εαυτό μου ότι "δεν θ' αφήσω κανένας να μου την πάρει...". Αυτό το κράτησα αλλά δεν υπολόγισα κάποιον: Τον Χάρο.
(Ό,τι κάνω το επόμενο διάστημα είναι και για εσένα, μοναδική και παντοτινή μου... Στα επαγγελματικά μου. άλλωστε μόνο αυτά υπάρχουν... Παιδάκια που τόσο ονειρευόμασταν δεν προλάβαμε να κάνουμε εμείς. Δεν πειράζει... Εσύ τώρα λείπεις! Θα υπερασπίζομαι εγώ που έμεινα, τα παιδιά, τα όλα τα παιδιά του κόσμου... Θα γίνουν πολλά το επόμενο διάστημα...)
Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου