................................. Διαδικτυακή ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΚOΣΜΟΥ • online...................................

γειτονιά // Ουσιαστικό θηλυκό // το σύνολο από γειτονικά σπίτια, το οποίο αποτελεί τμήμα της συνοικίας συνώνυμο: μαχαλάς συνεκδοχικά το σύνολο των ανθρώπων που κατοικούν σε γειτονικά σπίτια // (μεταφορικά) το σύνολο όμορων χωρών //(σε γενική, ως χαρακτηρισμός) της γειτονιάς: περιφερειακός συνοικιακός
Μαθηματικά η γειτονιά ενός σημείου είναι μία από τις βασικές τοπολογικές έννοιες και χρησιμοποιείται για να τυποποιήσει την «εγγύτητα» άλλων σημείων προς αυτό.




Καλημέρα γείτονα...
Powered By Blogger

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Σεπτεβρης για μενα ηταν ο μηνας της μοναξιας οταν πηγαινα γυμνασιο...



Kostas Bouras
ΚΑΛΑΜΑΤΑ



Ο Σεπτεβρης για μενα ηταν ο μηνας της μοναξιας οταν πηγαινα γυμνασιο Σχεδον παντα εμενα μονος στο Πελεκητο με την υπεργηρη γιαγια μου και την θεια μου την Θεωνια μεγαλη και αυτη.Τα υπολοιπα παιδια ειχαν φυγει τα χωριο Το γυμνασιο ξεκιναγε την 1η Οκτωβρη. Ξυπνουσα με το χαραμα και ξεβγαλα τις δυο γελαδες μας στις πλαγιες, στον λογγο να βρουν αγριαδες να φανε. 
Τοτε οι πλαγιες ηταν προσπελασιμες,σημερα δεν τις σκιζουν να περασουν ουτε τα γιδια, πυκνη βλαστηση, μεγαλα δενδρα και βατα.Μολις γυριζα μουσκευα μια κοματα ξερο ψωμι και βουρ για γουβαλοσυκα, γιατι μουλεγε η γιαγια μου οτι δεν κανει να τρω πολλα με αδειο στομαχι.
Αν τυχει και ειχε βρεξει ειχαμε και τα πρωτα αγρια χορτα,τα οποια συνοδευονταν απο ρεγγα καπνιστη,ημουνα λυχουδιαρης,και η γιαγια με την συνταξη της εδινε λεφτα στον πατερα μου να μας φερει.Το βραδυνο συνηθως ηταν απο μελιτζανα ψητη στην σταχτη και απανου καρβουνα,καθως και ψητη πατατα.Με αγαπουσανε και οι δυο γριες και εγω το ιδιο.
Μολις εφυγα για Αθηνα στα 18 μου, πηγα και αποχαιρετησα τρις δυο γριες,με φιλουσαν και μου ευχονταν και οι δυο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου